راهکار بچه مسجدی ها برای حمایت از اقشار کم درآمد 
راهکار بچه مسجدی ها برای حمایت از اقشار کم درآمد 

راهکار بچه مسجدی ها برای حمایت از اقشار کم درآمد 

سهیلا بهادری گفت: در نظر داریم در آستانه سال نو با همکاری و مشارکت بچه های مسجدی کانون ام ابیها و موسسه نسیم مهربانی برای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه بازارچه عرضه پوشاک راه اندازی کنیم.
شناسه خبر : 1034091 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۰:۴۹

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان این مطلب که در آستانه سال نو قرار داریم، گفت: در نظر داریم با همکاری و مشارکت بچه های مسجدی کانون ام ابیها و موسسه نسیم مهربانی برای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه بازارچه عرضه پوشاک راه اندازی کنیم.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: بر همین اساس اجناس موجود در این بازارچه با یک سوم قیمت بازار به مشتریان کم درآمد عرضه می شود.


وی بیان کرد: درآمد حاصل از فروش این اجناس صرف اشتغالزایی برای افراد نیازمند می شود تا از این طریق به بهبود معیشت خانواده های بی بضاعت کمک کنیم.


بهادری ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده، اجرای طرح کمک مومنانه است که به همین منظور با جلب کمک های خیرین و مردم قرار است بسته های معیشتی تهیه کرده و با حفظ کرامت انسانی نیازمندان درب منازل آنها تحویل شود.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ابراز کرد: در کنار بسته های معیشتی قرار است برای شیرینی کام نیازمندان در شب عید، ۱۱۰ بسته شیرینی خریداری کرده و در بین آنها توزیع کنیم.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز قصد داریم با کمک موسسه خیریه نسیم مهربانی اجاره بهای چند خانواده نیازمند که کسب و کار آنها بر اثر کرونا دچار مشکل شده است را پرداخت کنیم.


بهادری یادآور شد: طرح اطعام نیازمندان یکی دیگر از برنامه هایی است که هر جمعه تحت عنوان جمعه های مهربانی اجرا می شود و در همین راستا هر جمعه ۱۰۰ پرس غذا تهیه کرده و درب منازل نیازمندان تحویل می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد اضافه کرد: هم زمان با وفات حضرت زینب (س) ۴۰ بسته معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی هر یک به ارزش ۳۵۰ هزار تومان در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در آستانه سال نو غباروبی چند مسجد در سطح شهر و روستاهای عنبرآباد است.


بهادری در خاتمه تاکید کرد: اقدامات و برنامه های جهادی بچه های مسجدی کانون فرهنگی هنری ام ابیها تداوم دارد و مختص زمان خاصی نیست.

پایان پیام/ 586